Jak Hvězdná mapa změnila můj život - příběh o naději, kterou jsem našla v nejtemnějších hodinách

05.12.2023

Je to několik let zpátky, kdy jsem se ocitla ve tmavém tunelu svého života. Znáte to, když jste na dně a zdá se, že žádné světlo není na obzoru? 

Ve svém zoufalství jsem se snažila chytit jakéhokoli "stébla", které by mi pomohlo vyhrabat se z toho temného údolí. 

Pak se stalo něco, co bych nikdy nepředpokládala…


Přišel den, kdy jsem potkala kamarádku, kterou jsem dlouho neviděla. 

Měla jsem ze setkání obrovskou radost, ale její slova: 

"No ty teda vypadáš! Koukni se na sebe a něco dělej!", mi vyrazila dech.


"Nevěš hlavu, neztrácej naději. Něco pro tebe mám. Uvidíš, určitě ti to pomůže!" řekla s úsměvem, ale až za pěkně dlouho.


Plná očekávání jsem se těšila na naší další schůzku. 

Moje hlava byla plná představ kouzelné Hvězdné mapy. 

Konečně jsem se dočkala. 

Kamarádka mi podává nádherné zdobené desky..... 

Otevírám je a…


"Cože??? Co to má být? Jako tohle je TO něco? TO magické, kouzelné, čarovné…"


Můj zklamaný výraz hovořil za vše. 

Bylo mi do pláče. 

Ale kamarádka si toho nevšímala. 

S úsměvem na tváři mi sdělila potřebné informace a odkráčela.


Po příchodu domů jsem své nádherné zdobené desky hodila do kouta, a zapomněla na TO. 

Ale za několik dní se opět dostavil depresivní stav a vzpomněla jsem si na Hvězdnou mapu...


Lucie! Nesnáším to jméno! 

A přesto…

Zkusila jsem to. Neměla jsem co ztratit.


Začala jsem na mapu kreslit, čmárat a povídat si s ní. 

No fakt. 

Že bych jako skončila v Bohnicích? Byla jsem na nejlepší cestě. 


Po nějaké době jsem už svou mapu měla téměř všude. 

Stala se mým nonstopem - parťákem 24/7.


Dnes, když se ohlédnu zpátky, přijde mi to směšné. 

Nevěřila jsem, ale přesto funguje. 


Jak mocný je "cár papíru". 

Jak moc se může změnit celý svět, během chvilky…


Kdybych to s TO tenkrát nezkusila… 

Už roky jsem své kamarádce neskutečně vděčná, roky jí děkuju… 

Roky předávám její poselství "mým dětem" …. 

A teď i vám.


Takto se Hvězdná mapa stala mým světlem v nejtemnějších hodinách. 

Pomohla mi najít cestu zpátky k sobě, k radosti a naději. 

Proto vám nyní předávám její poselství, posílám ho dál. 

Protože věřím, že i vy můžete najít své světlo, svou cestu z temnoty, svůj směr v životě. 

Přeji vám, abyste našli to, co jsem našla já.


Lucie Vejražková . Hvězdná mapa jména  www.hvezdnamapajmena.cz 

Lucie Vejražková - www.lucievejrazkova.cz  © 2023 Lucie Vejražková
www.lucabwt.cz  www.esence-zivota.cz  www.mangaci.cz  www.malisamani.cz  www.malysamani.cz  
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky